Nové závodní křídlo OZONE Mantra R10, 2 a 3.
Po velikém úspěchu křídla BBHPP v PWC 2009, vyrobila firma dvě komerční verze pro otevřenou třídu,Mantra R10 v BBHPP architektuře a výkonu, avšak zcela bez uhlíkových výztuží.
Křídlo má vnitřní konstrukci převzatu od projektu BBHPP(o tomto projektu jsem se již zmiňoval dříve ve ZPRÁVÁCH). Verze 3-line ve štíhlosti 7,3 se 73 komorami a verze 2-line ve štíhlosti 7,55 s 82 komorami. R10ka má stejný profil křídla jako BBHPP s podobnou geometrií "šňůr" s optimálním zatížením vrchlíku. Prostě většina je převzata od BBHPP, toto křídlo dosahuje vysokého komfortu v řízení i rychlosti.
Mantra R10.2 je další vývojový krok z R10, 2-line konfigurace. R10.2ka je ale připravena pro extrémně zkušené závodníky, kteří jsou schopni bezchybně a přesně vést křídlo…celý článek. Nebo také přímo u OZONu.
—————