24.01.2010 14:08

Kapka "poslední naděje"

Ne,ne, nic nekončí... jenom následuje pár foteček, jak mám vyřešenu přepouštěcí láhev na benzín. Proč? No vidím tak, kolik mi zbývá ještě benzínu abych nesedal z obavy před nouzákem předčasně, a měl v nádrži ještě dva litry paliva.

Do dna tvrdé(ne měkké, které se běžně prodávají u nás) láhve od cocacoly vlepím šroubovací hrdlo z jiné láhve(bude sloužit jako plnící otvor)-vteřinové lepidlo a jedlá soda fungují výborně.Ještě předtím ale vmontuji ke "dnu" do stěny láhve průchodku pro hadičku přívodu benzinu z nádrže(řádně utěsnit). Do víčka v hrdle láhve přijde další průchodka a tou jde již palivo k walbru. Vše je třeba pečlivě utěsnit, neboť walbro saje benzin přes tuto láhev do nádrže. Naplňte ji až po hrdlo směsí a uzavřete víčkem. Mírným stlačením a uvolněním se zaplní sací potrubí a tím i láhev. Walbro odsává benzín z lahve, vzniklý podtlak v ní, pak nasává benzín z nádrže. Pozor na uzavírací víčka, je jich více druhů. Musí mít těsnící kroužek. Benzín nesmí za letu z lahve ubývat, dokud je v nádrži z čeho brát. Jak začne v láhvi ubývat benzín,nádrž je prázdná a přišla "vaše kapka poslední naděje". Tak již žádné nouzáky ! Pepa


—————

Zpět


Paragliding kurz - Kontakt: redakce@motor-paragliding.cz , partner webu:Paragliding Acro - Paragliding-4u.cz