GIN Boomerang GTO
opomenuli jsem, že i GIN přichází se svým "závoďákem s lidkou tváří" v kategorii EN-D. Boomerang GTO je tedy konkurencí zde již představených křídel Gradient Avax XC3 a Advance Omega 8.
GTO je zkratka "Grand Turismo Omologato" - což by se dalo velmi volně dalo přeložit v tomto případě jako "certifikováno pro mimořádné výlety", byl to však termín původně používaný Ferrari, a později Pontiac - GTO označovalo závodní auto upravené tak, aby mohlo do běžného provozu dle pravidel vyhlášky.
GIN na svém webu o tomto křídle píše, že se jedná o úroveň výkonosti, která nebyla u certifikovaných křídel dosažena. Štíhlost 6,68 je o desetinu nižší než u konkurentů, vše důležité pro výkon však udajně tvoří technologie použité ze závodního Boomerangu. Šnůry větvení jsou bez opletu, dlouhé opleteny z důvodu snazší kontroly a vyšší životnosti. Obecně hmotnost vrchlíku klesla, a to navzdory tomu, že kluzák má více komor, diagonál, pásků, výztuhy atd. Vše poskytuje vyšší výkon, dobrou ovladatelnost a zpětnou vazbu. Ohebné plastové lišty v kombinaci s "Rigifoils" vystužují náběžnou hrano. Právě to umožňuje snížení hmotnosti oproti konvenčním mylarovým výstuhám, při současném zvýšení aerodynamické účinnosti. Kromě toho je použita lehčí tkanina pro spodní plochy a lehčí materiál pro poutka šňůr uvnitř profilu, který rovněž poskytuje lepší rozložení tahu.
report z testu v PDF
Naobrázku není použita technologie neviditelnosti, pokud jste nenašli na obrázku křídlo, klikněte zde :-)
—————